Predavatelji in avtorji prispevkov na konferenci MINDfulness 2020
|
|
ESZTER NAGY , Univerza za tehnologijo in ekonomijo v Budimpešti, Oddelek za ergonomijo in psihologijo.
Eszter opravlja doktorat na Univerzi za tehnologijo in ekonomijo v Budimpešti. Raziskuje izgorelost učiteljev. Učiteljem, ki so doživeli sindrom izgorelosti, bi rada pomagala pri okrevanju, zato poučuje sočutje do samega sebe in ponovno povezovanje z resničnimi vrednotami. Eszter rada srečuje nove ljudi, ima umetniško žilico in ima rada živali. Čas rada preživlja z družino in s svojim fantom ter z ukvarjanjem s tečaji osebnega razvoja.
|
|
|
dr. SANGEETA BHATIA, izredni profesor na Oddelku za psihologijo, Gargi College, Univerza v Delhiju, s 30-letnimi izkušnjami poučevanja in raziskovanja na področju psihologije zdravja, trajno življenjskega razvoja in pozitivne psihologije. Nedavno je bila nagrajena s strani ICSSR, prestižnega telesa višjega izobraževanja v Indiji, kjer je delovala na razumevanju rizičnega vedenja mladostnikov, uporabljajoč čuječnost kot blažilni učinek. Učiteljica, raziskovalka, mentorica, mama, ki goji spoštovanje do novih idej in uvajanja novih načinov poučevanja. V življenja študentov vnaša pozitivne spremembe. Njeni poglavitni projekti so bili: „Razumevanje odpornosti v različnih okoliščinah“ in razvijanje intervencij, ki spodbujajo čuječnost na podlagi ugotovitev raziskav. Izkušnje si je nabirala pri uporabi pozitivne psihologije za povečanje dobrega počutja v dnevnem življenju s pomočjo svetovanja, delavnic, programskega načrtovanja za osnovno preventivo, seminarjev in predavanj, nevropsihološkega ocenjevanja. Njeno doktorsko in post doktorsko raziskovalno delo je bilo na psiholoških vidikih prizadetosti: nega in težave Parkinsonove bolezni, intervencijsko načrtovanje za prizadete osebe in njihove družine.
|
|
|
dr. PAOLO DI SIA , izredni profesor na Univerzi v Padovi in Univerzi v Bolzanu.
Njegovi znanstveni interesi so transdisciplinarna fizika, klasična in relativistična kvantna nanofizika, nano-nevroznanost, kvantna zavest, teorija vsega, temelji fizike, zgodovina in filozofija znanosti.
Paolo je avtor okrog 300 člankov, recenzent nekaterih akademskih knjig, urednik mednarodnih akademskih knjig in recenzent mnogih mednarodnih revij. Je dobitnik mnogih mednarodnih nagrad in je član mnogih znanstvenih združenj mednarodnih svetovalnih / uredniških odborov. Pred kratkim mu je Mednarodni ameriški svet za raziskave in razvoj (International American Council for Research and Development, California Public University) podelil častni naziv Doktor matematike (D.Math).
Njegova spletna stran: www.paolodisia.com
|
|
|
MAURO LUGANO, Društvo Leteča želva
Mauro se je rodil v La Plati, v Argentini. študiral je Vzhodne manualne terapevtske tehnike. Rek »ko je učenec pripravljen, se pojavi učitelj« se je pri Mauru izrazil v letu 2010, ko je v rojstnem mestu spoznal učitelja Gustava Villarja, voditelja šole El Centro. Pod njegovim mentorstvom se je začel poglabljati v študij taijija in qigonga. Uril se je v različnih stilih tako tradicionalnega, kot tudi modernega sistema form, med katerimi ga je najbolj prevzel Zhineng qigong. Omenjeno formo je prepoznal kot izvrsten in učinkovit način za vzdrževanje in doseganje zdravega telesa in razvijanja potencialov zavesti, zaradi česar se mu je vneto posvetil. Znanje pridobiva od priznanih učiteljev, kot so Yuantong Liu, Anne Hering,... Aktivno je udeležen pri raziskovalnih in prevajalskih projektih z namenom širjenja dobrobiti umetnosti/znanosti forme Zhineng qigong širši javnosti.
|
|
|
mag. ANJA TRAMPUŠ PURGER, Društvo Leteča želva
Anja je magistrica sinologije. Med študijem na Tajvanu in v Šanghaju se je srečala s tradicionalno kitajsko medicino. Zanimanje za starodavno znanje jo je odpeljalo v prevajalske vode na dotičnem terminološkem področju. Doštudirala je Akupunktno masažo po Penzlu, terapijo, katero nadgrajuje z znanjem Cepm taping. Kot vaditeljica športne rekreacije je ob študiju spoznavala lepote gibanja z delom z različnimi starostnimi skupinami. Izkušnje s področja gibanja in uravnovešanja telesa z naravnimi metodami poglablja z raziskovanjem in prakticiranjem veščine Zhineng qigong. Z učiteljem Maurom Luganom in Andražem Purgerjem, pod okriljem Društva za kakovost življenja Leteča želva predano vadi in odkriva razsežnosti potencialov človeškega bitja.
|
|
|
ANDRAŽ PURGER, Društvo Leteča želva
Andraž raziskuje človeško telo že trinajsto leto. Kot profesorju špotne vzgoje mu gibanje predstavlja način življenja. Izkušnje, pridobljene z izobraževanji, treningi, z vodenjem vadb za odrasle in delom s pacienti, je uporabil pri oblikovanju programa Popravljanje motoričnih vzorcev. Znanje o zavedanju telesa, aktivaciji določenih mišičnih skupin in pravilni izvedbi gibov predaja kot osebni trener. Njegove maserske izkušnje se gradijo že drugo desetletje in segajo na področje tradicionalne kitajske medicine, športne masaže in terapije Akupunktna masaža po Penzlu. Med študijem se je srečal s taijijem, že dve leti pa se intenzivno poglablja v Zhineng qigong, ki ga vadi in širi prek Društva Leteča želva.
|
|
|
dr. HELENA KOROŠEC, Društvo DrugaZgodba, Akademija Peter Hess® Slovenija
Helena je doktorica znanosti in že več kot dvajset let deluje v pedagoškem poklicu. Sprva je bila zaposlena kot profesorica razrednega pouka, trenutno pa je visokošolska učiteljica na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani za področje lutkovnega in dramskega izražanja. Kot certificirana praktičarka zvočne masaže Peter Hess® in certificirana strokovnjakinja Peter Hess KliK® na področju komunikacije z zvokom za otroke razvija področje uporabe in delovanja zvočnih posod v okviru Društa DrugaZgodba in Akademije Peter Hess Slovenija.
|
|
|
MAJDA KOVAČEC, profesorica matematike ter tehnike in tehnologije, z nazivom svetnice, OŠ Naklo.
V času uvajanja devetletke je sodelovala pri predstavljanju novega načina poučevanja. V okviru prenavljanja šolstva je bila soavtor (prispevek) knjige Tehniški dnevi v devetletni OŠ, katere avtor je bil Franko Florjančič.
Leta 2004 je zbolela za rakom in po tem napisala knjige:
– Živeti vsak trenutek. Majda a si ti še živa? (Domus 2006)
- Ponovno rojstvo ali pot duševnega reševanja (društvo MavričnoSonce 2009)
- PrinašalciSREČE z modrostmi iz nevidnega sveta (društvo MavričnoSonce, 2012)
Opravila je triletno šolo za bioterapevte pri Marjanu Ogorevcu, ter enoletno šolanje za učiteljico Shakti dance-joga plesa, pri svetovno znani učiteljici Sari Avtar iz Italije. Je predstavnica Društva za osebnostni razvoj, MavričnoSonce. Že vse od tedaj dalje pomaga ljudem pri osebnem reševanju, tako na delavnicah, kot z osebnim svetovanjem. V šoli s sodelavko Barbaro Kordež poučujeta izbirni predmet Šola za življenje, kar je pionirsko delo v javni šoli.
|
|
|
BARBARA KORDEŽ, profesorica športa, z nazivom svetovalke, OŠ Naklo.
Pot jo je zanesla v šport za zdravje in tudi v fizoterapevtsko dejavnost. Vedno jo je zanimalo delovanje človeškega telesa in kaj sami lahko naredimo za svoje zdravje in dobro počutje.
Začela se je zanimati za tradicionalno kitajsko medicino (TKM) in opravila enoletni šolanje Tuina terapije pri dr. Edvinu Derviševiću. Spoznala se je z različnimi tehnikami masaže, se udeležila raznih seminarjev in delavnic.
Na OŠ Naklo poučuje šport. Njen cilj je otrokom pomagati, da obvladujejo in razumejo svoje telo, se ga zavedajo in znajo ustrezno skrbeti zanj. Pri učencih skušja razvijati zavedanje, da so čustva, ki jih doživljajo, odvisna od njih samih. Poudarja, da je pomembna komponenta posameznikovega življenja, da se osredotoča na reševanje problema in ne na težavo, ki je nastala. O vsem tem se učijo pri izbirnem predmetu Šola za življenje, ki ga vodita z Majdo Kovačec. Tematika je zelo zanimiva tudi za učitelje, zato občasno organizirata delavnice za sodelavce, kjer učitelje učita osnovnih principov vadbe za lastne potrebe. Širita strpnost, da sprejemamo sebe in druge in smo hvaležni za vse kar imamo v svojem življenju. S takim delovanjem vplivata na dobre odnose v kolektivu in na medsebojno povezanost.
|
Judita Bendelja
(Srednja zdravstvena šola Celje)
Nataša Bergant
(Osnovna šola Domžale)
Vera Cunk Manić
(Srednja šola Slovenska Bistrica)
Andreja Čas
(Zavod za gluhe in naglušne)
Nataša Čupeljić
(OŠ Frana Roša, Celje)
Andreja Čušin Gostiša
(OŠ Ledina, bolnišnična šola, Ljubljana)
Andreja Fekonja
(Vrtec Gorišnica, Gorišnica)
Polonca Hajšek Pavlič
(Srednja elektro-računalniška šola Maribor)
Daniela Hergan Grosek
(Srednja elektro-računalniška šola Maribor)
Vesna Hojnik
(II. gimnazija Maribor)
Barbara Jekoš
(Osnovna šola Spodnja Šiška)
mag. Lea Jusufović Glažar
(I. gimnazija v Celju)
dr. Sonja Kitak
(Gimnazija Jožeta Plečnika)
Marjeta Klevže
(Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana)
Dejan Korotaj
(II. gimnazija Maribor)
Goran Kosem
(I. Gimnazija v Celju)
Katja Krašovec
(OŠ Brinje Grosuplje)
Tina Kurent
Kaja Lenič
(Osnovna šola Log-Dragomer)
Tjaša Markežič
(Prva gimnazija Maribor)
Emira Najdenova
(OŠ Nove Fužine)
mag. Lea Nemec
(Gimnazija Ledina)
Silvestar Ovčar
(I. gimnazija v Celju)
Jana Pertot Tomažič
(mednarodno ceretificiran NLP Trener in NLP Coach Praktik)
Jožica Plešnik
(Šolski center Velenje)
Damjana Pregeljc
(Srednja tehniška šola Koper)
Alenka Prevec
(OŠ Ledina, Bolnišnična šola, Ljubljana)
Polona Rajher
(III. gimnazija Maribor)
Helena Rihtar
(II. gimnazija Maribor)
Katja Stošić
(III. gimnazija Maribor)
Petra Šegula
Andreja Šifer
(Osnovna šola Gorica)
Anita Tancik
(Osnova šola Domžale)
Marjeta Vertovšek
(Osnovna šola Pohorskega odreda Slovenska)
Valerija Vnuk Tušak
(JVIZ Gorišnica – Vrtec Gorišnica)
Aljoša Vodeb
(Osnovna šola Šmarje pri Jelšah)
mag. Katarina Vodopivec Kolar
Katarina Zupan
(Srednja šola Domžale)
Slavka Žmaucar
(Gimnazija Šentvid)