Konferenca EDUvision 2024

28. - 30. november 2024

Hibridna konferenca (Zoom in v živo)


Prijavi se na konferenco!
O mednarodni konferenci > Program konference


Četrtek, 28. novembra 2024




Mednarodna konferenca EDUvision 2024

10:00-11:35


STEZA 1

OTVORITEV KONFERENCE


EDUvision 2024


"NOVI IZZIVI DANAŠNJEGA ČASA - PRILOŽNOSTI ZA VKLJUČEVANJE INOVATIVNIH REŠITEV V IZOBRAŽEVANJE 21. STOLETJA"


PLENARNA PREDAVANJA

Jasna Kudek Mirošević
(Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvaška)


Vključevanje interdisciplinarnih vsebin
v izobraževanje

Alenka Domanjko Rožanc (OŠ Markovci)

Utjecaj društvenih mreža i digitalnih tehnologija na mentalno zdravlje adolescenata
Stella Lampret Puž, Sanda Tamarut
(Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci, Hrvaška)

Fulfillment of the ICDL standard by humanities and language students
in the field of open-source software

Zoltán Gellér, Dragana Milin, Biljana Šimunović-Bešlin
(University of Novi Sad, Faculty of Philosophy, Serbia),
Ferenc Rárosi (University of Szeged, Faculty of Medicine, Hungary)


Vodita: Mojca Orel in Stane Jurjevčič

11:35-11:40

 Odmor

11:40-14:35

STEZA 1

Uporaba sodobnih tehnologij pri pouku

Primeri uporabe ChatGPT pri poučevanju
Marko Drobne (OŠ Rodica, Domžale)

Umetna inteligenca pri šolskem svetovalnem delu – podpora ali konkurenca?
Polonca Kužner (OŠ Dušana Flisa Hoče)

Inovativne učne metode: Kako 3D-tiskanje opolnomoči generacije za prihodnost
Gregor Škratek (OŠ Lenart)

Uporaba 3D-tiskalnika pri predmetu programiranje
Dario Molnar
(Dvojezična srednja šola Lendava)


Uporaba tehnologije in digitalnih orodij za poučevanje v osnovni šoli: Digitalna pismenost in boj proti dezinformacijam
Jure Hrvacki (OŠ Prežihovega Voranca)

3D-modeliranje in 3D-tisk v osnovni šoli
Bernarda Urankar
(Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta)


Sodobni pristopi in izzivi pri poučevanju

Uporaba e- gradiv pri pouku
Barbara Friškovec
(OŠ Log - Dragomer)

Vodi. Alenka Domanjko Rožanc

STEZA 2

Komunikacija in razvoj osebnosti

Vloga mehkih veščin v sodobni družbi:
pomen, razvoj in uporaba

Danijela Jelisavac
(OŠ Dušana Bordona Semedela - Koper)


Urjenje socialnih veščin v osnovni šoli
Urška Kužner Kačar (OŠ Hinka Smrekarja)

Permisivna vzgoja:
ko dobra namera pripelje do težav

Amadeja Štukl
(Srednja šola Slovenska Bistrica)

Debatni klub kot orodje za razvoj
kompetenc prihodnosti

Katja Janič (I. OŠ Celje)

Vodi: Urška Kužner Kačar

Učinkovita komunikacija med učitelji in starši
Nataša Pukšič (Biotehniška šola Maribor)

Razumevanje in obvladovanje
anksioznosti in stresa

Sonja Pavlenič (OŠ Markovci)

Zate sem tukaj in zdaj
Katarina Plut (OŠ Zadobrova, Ljubljana)

Vodi: 

14:35-14:45

 Odmor

14:45-17:40

STEZA 1

Sodobni pristopi in izzivi pri poučevanju

Govorno-jezikovne motnje
pri šolskih otrocih

Gordana Ilievska
(Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana)


Slikanica brez besedila kot primer ustvarjalne metode poučevanja
Ana Rotovnik Omerzu
(Gimnazija Celje – Center)


Razvijanje bralne pismenosti s formativnim spremljanjem v prvem triletju
Marijana Benedičič
(OŠ Šenčur)


Izzivi pri poučevanju tujega jezika

Učenje o Bobu Dylanu z uporabo aplikacije Nearpod pri pouku angleščine
Blaž Preglau (OŠ Fram)

Most med tradicijo in sodobnostjo za uspešnejše učenje
Alenka Bogolin
(OŠ Bistrica, Tržič)


Spodbujanje branja skozi družabno igro bingo
Katja Brezovnik
(OŠ Vransko-Tabor)


English Club Activities That Get Students Speaking
Eva Cassandra Diane Fartek
(II. gimnazija Maribor)

Vodi: Vlasta Leban

STEZA 2

Komunikacija in razvoj osebnosti

Razvoj komunikacijskih veščin skozi izvedbo praktičnih delavnic
Tanja Tešar (ŠC Novo mesto)

Vpliv mobilnih telefonov na mladostnike: zasvojenost, izzivi in možne rešitve
Janja Bolte (Srednja šola tehniških strok Šiška)

Razvajenost in srednješolci
Sandra Skribe Kosina
(Srednja gradbena šola in gimnazija Maribor)


Kako motivirati nemotivirane študente
Meta Arnež (ŠC Kranj,
Višja strokovna šola)


Ob podpori programa »Zorenje skozi To sem jaz« do večje učinkovitosti pri preventivnem delu z mladostniki
Karolina Teršek (OŠ Primoža Trubarja Laško)

Ko stiska zaradi nasilja stiska učitelja v kot
Darja Užmah (Srednja šola za gastronomijo in turizem Ljubljana)

Čustvene in vedenjske težave ter motnje deklet
Ines Rekar
(Zavod RS za šolstvo)


STEZA 3

Izzivi današnjega časa

Delovanje in pomen srednješolskih glasbenih zasedb
Sašo Šonc
(Gimnazija Celje – Center)


Najstnice in vplivi glasbe
Manja Gospodarič
(OŠ Janka Ribiča Cezanjevci)


Formativno spremljanje v zgodovinski spletni učilnici
Klemen Stepišnik
(OŠ Venclja Perka)


Dejavnosti za popestritev pouka
Stanka Šterbal
(OŠ Gorišnica)


Aktivno državljanstvo na primeru spoznavanja lokalne samouprave
Kristina Vrtovec Repič
(Šolski center Nova Gorica)

Večplasten pristop k delu z nadarjenimi učenci
Saša Kočiš (OŠ Primoža Trubarja Laško)

Vloga mentorja pri raziskovalnem delu
Ana Lavbič
(I. gimnazija v Celju)





17:40-18:00

Odmor

18:00-18:30


STEZA 1

Round Table / Presentation of Projects

CLIMATE CHANGE EDUCATION

(v angleškem jeziku)

Climate Education Summer University
Mariana ROCHA
(Communication Officer, ESM2025 EU project – Météo, France)

Climate Change Education: where are we now?
Nicolas Vogt
(Education Officer, Office for Climate Education,
Sorbonne Université - Institut Pierre Simon Laplace, Paris, France)


Vodi: Katarina Vodopivec kolar

18:30-21:30

STEZA 1

Round Table  /Presentation of Projects
CLIMATE CHANGE EDUCATION
(v angleškem jeziku)
18:30– 20:00


AI in STEM Educaion: Recycling Smart
Selçuk Yusuf Arslan (Science on Stage Europe, Turkey)

Go Digital for a Greener Future
Ayşe Şenay KOÇ (TED Ankara College Foundation High School, Ankara, Turkey)

CLIMA-KIT Project: Climate Education with Hands-on Science at Schools
Bilgesu Tutal (CERA Europe, Brussels, Belgium)

Project-Based Learning in the study of climate change
Gerson Asper (Escola Básica Roque Gameiro, Portugal)

Carbon Literacy Project
Fran Watkin (Keep Wales Tidy | Eco-Schools, Wales)

Coastal education and practical work at the coast
Aidan Gray (An Taisce Envir. Education Unit, Ireland)

An Irish school’s community approach to Wellbeing and the Circular Economy
Chiara Hanrahan
(Green Schools, Ireland)


ECO-ART Erasmus project
Aneta DobzynskaI
(IX Liceum Ogolnoksztalcace im. Kazimierza Jagiellonczyka w Toruniu, Poland);
Elvin Smajic
(Christian Rydberg, Kungsgårdsskolan, Sweeden);
Kalliopi Bekiari, Vasiliki Pappa, Georgia, Efthymiou, Sofia Tragoudara
(Protypo Gel Zosimaias Sholis Ioanninon, Greece);
Katarina Vodopivec Kolar
(OŠ Domžale, Slovenia)

20:00– 21:30
Sodobni pristopi in izzivi


Pot od dijaka do profesorja
Damjana Vrbnjak
(Biotehniška šola Maribor)


Organizirana športna aktivnost kot sredstvo za socialno integracijo mladostnikov z vedenjsko motnjo
Nejc Korošec
(Srednja lesarska in gozdarska šola Maribor)


Zdrav življenjski slog mladostnikov
Barbara Gregl Korošec
(III. gimnazija Maribor)


Sodelovanje med Varstveno delovnim centrom in osnovno šolo   ̶   športne igre
Gorazd Černilec (OŠ Tržič)

Vodi. Katarina Vodopivec Kolar

STEZA 2

Komunikacija in razvoj osebnosti

Vpliv razrednika na razvoj pozitivne razredne klime
Anica Šaljaj
(Gimnazija Škofja Loka)


Vpliv komunikacije in medosebnih odnosov v delovnem okolju na počutje zaposlenih
Tanja Hočevar Ziherl
(Srednja šola za farmacijo, kozmetiko in zdravstvo, Ljubljana)


Pomen odnosne kompetence v profesionalnem razvoju pedagoških delavcev
Helena Debeljak Hlebec
(ŠC Nova Gorica,
Biotehniški center)


Zadovoljstvo učiteljev pri delu: Kdo sem in kako si lahko pomagam?
Nina Čelešnik
(OŠ Polje)


Z igro do boljše učne motivacije in znanja pri učencih s posebnimi potrebami
Katarina Kotnik
(OŠ Šmartno pri Slovenj Gradcu)

Razvijanje pozitivne klime s pomočjo čuječnosti
Valentina Tomažinčič
(OŠ Prestranek)


Spodbujanje prakticiranja čuječnosti pri otrocih in mladostnikih
Gaja Koler







































STEZA 3

Izzivi današnjega časa

Uvajanje NTC metod v pouk v 5. razredu
Helena Dolinar
(OŠ Šenčur)


Ples – del šolskega vsakdana
Anja Petrič
(OŠ Ivana Cankarja Vrhnika)


Krepitev razvoja predšolskih otrok skozi folklorni gib
Nastja Zirnstein
(Zavod ND, OE Vrtec Antonina Ilirska Bistrica)


Vključevanje slovenščine kot materinščine v pouk nemščine kot drugega tujega jezika na gimnaziji
Nadja Gliha Olenik
(Gimnazija Ledina)


Vpliv medsebojnega sodelovanja zaposlenih na izboljšanje materialnih pogojev za delo ter kakovosti poučevanja
Nina Triller
(OsŠ Kolezija, Ljubljana)


Izzivi pri poučevanju matematike

Graf polinoma in racionalne funkcije (medpredmetna povezava med nemščino in matematiko)

Rebeka Renko Zver
(Prva gimnazija Maribor)


Matematični potep
v 7. razredu

Martina Jušković
(OŠ Pod goro)





































21:30

Zaključek prvega dne konference




Petek, 29. novembra 2024



Mednarodna konferenca EDUvision 2024

08:40-09:50


STEZA 1

EDUvision 2024


"NOVI IZZIVI DANAŠNJEGA ČASA - PRILOŽNOSTI ZA VKLJUČEVANJE INOVATIVNIH REŠITEV V IZOBRAŽEVANJE 21. STOLETJA"


PLENARNA PREDAVANJA

Digitalna orodja za razvoj veščin 21. stoletja
(komunikacija, sodelovanje, kritično mišljenje, ustvarjalnost)

Marija Roblek (OŠ Komenda Moste)

Raziskovalna in podjetna osnovna šola
Mirjana Špacapan (OŠ Ormož)

Spoštljiva komunikacija v razredu
Barbara Turinek (OŠ Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj)

Vodi: Urška Kužner Kačar

09:50-10:00

 Odmor

10:00-13:00

STEZA 1

Izzivi v poučevanju naravoslovja

PLENARNI PREDAVANJI

Pomen razvijanja pozitivnega odnosa do živali za bodoče učitelje biologije
Luka Praprotnik, Gregor Torkar
(Pedagoška fakulteta,
Univerza v Ljubljani)

Participativna fotografija učencev v urbanem okolju: Njihova povezanost
z naravo in zaznavanje narave

Petra Bezeljak Červ
(Univerza na Dunaju)


PREDSTAVITVE

Integracija obogatene resničnosti z modelom struktura-delovanje-funkcija
pri poučevanju sistema obtočil
pri človeku

Tanja Gregorčič (Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta)

Soba pobega – naravoslovna delavnica
za nadarjene učence

Alma Kandare
(OŠ Toneta Šraja Aljoše, Nova vas)


Kako lahko spoznavamo zakonitosti biologije z aplikacijami: Učenje biologije skozi digitalne oči
Andreja Kerin
(Šolski center Postojna)


Ocena trajnosti mojih počitnic
Vesna Markelj
(OŠ Janka Kersnika Brdo)


Raziskovalni izziv osnovnošolcev
za razvoj lokalnega turizma

Darko Špacapan (OŠ Ormož)

STEZA 2

Sodobni pristopi in izzivi

Primer pedagoške prakse izvedbe večdnevnega bivanja s športnimi vsebinami izven sedeža šole
Jerica Ličen
(OŠ Primoža Trubarja Laško)


Alternativno ustno ocenjevanje z izzivi
Ana Dvoraček (Srednja ekonomska šola Ljubljana)

Avtentične naloge kot motivacija
za učenje francoščine

Ines Vižin
(Gimnazija Nova Gorica)


Igrifikacija pouka z igro »Timeline«
Rok Demič (Gimnazija in veterinarska šola, BIC Ljubljana)

Animirani filmi pri pouku umetnosti
Matejka Hrovat
(I. OŠ Celje)


Finančno opismenjevanje mladih
Nuša Bratož
(Gimnazija Novo mesto)


Skrivnostna moč NLP tehnik
pri pouku

Katja Pristušek
(OŠ Antona Aškerca Velenje)











13:00-13:15

Odmor

13:15-16:30

STEZA 1

Učenje v zunanjem okolju

Učimo se biti samooskrbni
Božidar Hudoklin
(Grm Novo mesto – center biotehnike in turizma)


Izkustveno učenje v višjih razredih osnovne šole
Monika Širca
(ŠC Srečka Kosovela Sežana)


Narava je najboljša učilnica
Tanja Vesel
(OŠ Gradec, POŠ Jevnica)


Pouk v zunanjem okolju: Gozd, povej mi svojo zgodbo
Barbara Jaklič (OŠ Vič)

Pouk izven učilnice
Julijana Kmetič (OŠ Kašelj)

Učenje izven učilnice
Petra Delakorda
(OŠ Primoža Trubarja Laško)


Narava – pot do znanja
in izkušenj

Vanja Užmah
(OŠ Šmarje pri Jelšah)


Sodobni pristopi in izzivi

Medpredmetno povezovanje geografije s slovenščino in etnologijo v gimnaziji
Veronika Lazarini
(Gimnazija Bežigrad)


Vodi: 

























STEZA 2

Sodobni pristopi in izzivi

PLENARNA PREDAVANJA

AI-Enhanced Learning: Simplified 3D Modeling & Photogrammetry for Students

Krunoslav Bedi (School of Building and Crafts, Čakovec),
Matija Varga (University North Koprivnica; Baltazar Zaprešić Polytechnic, Croatia)


STEAM područja i informacije o edukacijskoj Njutn sobi
Matija Varga (University North Koprivnica; Baltazar Zaprešić Polytechnic)
Vladimir Križaić (Polytechnic of Međimurje in Čakovec)
Lovro Gradišer (RTK inženjering d.o.o. Čakovec)


PREDSTAVITVE

Positive school culture and the development of social competences of elementary school students
Mia Matković Mandić (Sveučilište Jurja Dobrile u Puli,  Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Pula, Hrvatska)

Suradnja škole i lokalne zajednice
Anamarija Radovanović
(OŠ Ante Curać – Pinjac, Hrvatska)


Inovativni oblici poučavanja
Marina Fistanić, Martina Milina (OŠ Josip Pupačić, Omiš, Hrvatska)

Professional development of educational workers in the service of an effective culture of the modern school
Iva Šlogar
(OŠ Matija Gubec Jarmina, Hrvatska)


Moja škola, moje misto
Tamara Banović, Marina Fistanić, Martina Milina
(OŠ Josip Pupačić, Omiš, Hrvatska)


Inkluzija djece s posebnim potrebama u sportske aktivnosti
Anamarija Radovanović
(OŠ Ante Curać – Pinjac, Žrnovo na Korčuli, Hrvatska)

Vodi: Matija Varga

STEZA 3

Izzivi v poučevanju

Primeri strategij za aktivno učenje geografije
Jernej Krečič (OŠ Branik)

Sodelovanje z Državnim zborom in Predsedniško palačo v okviru šolskega predmeta aktivno državljanstvo
Žan Grm (Gimnazija in srednja šola Rudolfa Maistra Kamnik)

PLENARNA PREDAVANJA
(v makedonskem jeziku)

Jadranka Runčeva (Faculty of Educational Sciences,
Goce Delcev University, Stip,
S. Makedonija)


Irena Klasnić

PREDSTAVITVE

Measuring light pollution
Tome Kitanovski
(OŠ Goce Delčev, Vasilevo,
S. Makedonija)


The child and the speech
Silvana Stojanova
(JOUDG Detska Radost, Strumica, S. Makedonija)


Group Work
Sonja Serafimova
(S. Makedonija)

The book as the most significant medium in the educational and pedagogical process
Jadranka Brndevska
(S. Makedonija)


Comparative observations of reforms in primary education in R. S . Macedonia and R. Slovenia
Slavica Gjuzelova
(S. Makedonija)


Vodi: Igor Angelov













16:30-17:00

Odmor

17:00-20:30

STEZA 1

Izzivi v poučevanju naravoslovja

Mladi zeliščarji
Melita Vačun Pavlič
(OŠ Mežica)


Čuti in čutila
Valerija Vnuk Tušak (JVIZ OŠ Gorišnica – Vrtec Gorišnica)

Didaktična igra kot učinkovita metoda za spodbujanje motivacije učencev pri pouku kemije
Ajda Medvešek (OŠ Ivana Skvarče, Zagorje ob Savi)

Kemik, ne jezi se
Mateja Pogorelc
(OŠ Šmarje – Sap)


Kemija in zgodovina – ju lahko pri pouku združimo?
Gašper Pernek
(Gimnazija Bežigrad)


Eksperimentalno ugotavljanje vrelišč alkoholov z LabQuest® 3
Lea Jusufović Glažar
(I. gimnazija v Celju )


Uporaba očal za navidezno resničnost pri pouku kemije
Miha Vehar (OŠ Franceta Bevka Tolmin)

Medpredmetno povezovanje pri fiziki v gimnazijskem programu
Barbara Hudovernik
(Gimnazija Kranj)


Poučevanje brez mobilnih telefonov in z več aktivnosti
Martina Šubic
(OŠ Škofja Loka-Mesto)


STEZA 2

Uporaba digitalizacije pri pouku in šolskih projektih
(v hrvaškem jeziku)
17.00–19.00


Različiti pogledi, jedan cilj
Dražena Potočki
(OŠ Novska, Hrvatska),
Antonela Matajić
(OŠ Rajić, Hrvatska)


Pričaj mi brojevima, nacrtaj mi priču
Ksenija Lekić
(OŠ Novska, Hrvatska)


Edukacija u pokretu
Sanja Pavlović Šijanović,
Davor Šijanović
(Gimnazija Vukovar, Hrvatska)


Digitalni urođenici i njihovi učitelji - kako premostiti generacijski jaz u obrazovanju?
Zrinka Tomašković (Gimnazija Karlovac, Hrvatska),
Antonija Capan
(OŠ Grabrik, Hrvatska)


Romantizam i turizam
Maja Sokač
(Gimnazija Karlovac, Hrvatska),
Merima Arnaut
(Veleučilište Karlovac, Hrvatska)


Projekt kao temelj nastavnog procesa
Slađana Cvitičanin
(Gimnazija Karlovac, Hrvatska),
Daniela Marčetić (Srednja škola Duga Resa, Hrvatska)


AI u laboratoriju?
Antonija Milić
(Gimnaziji Vukovar, Hrvatska)


Vodi: Ana Logar

STEZA 3

OKROGLA MIZA
(v angleškem jeziku)
17.00 - 18.30

Sustainable Educational Approaches


Vodi: Miguel Ángel Queiruga Dios (University of Burgos, Španija)


OKROGLA MIZA
(v angleškem jeziku)
18:30– 20:00


Development of Competences and Internationalisation of Education

Vodi: Miguel Ángel Queiruga Dios (University of Burgos, Španija)

























20:30

Zaključek drugega dne konference




Sobota, 30. novembra 2024



Mednarodna konferenca EDUvision 2024

08:15-11:45


STEZA 1
(City Hotel in Zoom)

EDUvision 2024


"NOVI IZZIVI DANAŠNJEGA ČASA - PRILOŽNOSTI ZA VKLJUČEVANJE INOVATIVNIH REŠITEV V IZOBRAŽEVANJE 21. STOLETJA"


PLENARNA PREDAVANJA

Suradničkim učenjem do motivacije
Vlatka Fapali, Dorotea Čorak
(Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet Osijek),
Antonija Grodzanović Pranjić
(Elektrotehnička i ekonomska škola Nova Gradiška)


Algorithmic thinking skills within educator undergraduate students
Jasminka Mezak, Tena Pejčić, Lucija Jančec
(Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education in Rijeka)


Tema trudnoće u 'adolescentskoj književnosti' kao suvremeni izazov odgoju
i obrazovanju: Dvije crte plavo Rosie Kugli

Jelena Alfirević Franić
(Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja)


Mogućnosti korištenja romske glazbe u odgojno-obrazovnom sustavu
u Republici Hrvatskoj

Ines Cvitković Kalanjoš
(Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Sveučilište u Zadru)


Usmenoknjiževni oblici u pojedinim krajevima Republike Hrvatske
Jasminka Brala-Mudrovčić
(Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Sveučilište u Zadru)
Ivona Puljić


PREDAVANJE Z DELAVNICO
10.15–11.00

Digital Stories project:
Digital storytelling to promote an engaging learning environment

Polona Gradišek, Maja Kosmač, Jože Rugelj
(University of Ljubljana, Faculty of Education)


DELAVNICA
11.00–11.45


Digitalno pripovedovanje zgodb:
predstavitev učnih modulov in pozitivnih izkušenj učiteljev


Uporaba gradiv projekta DS v šoli
Jože Lango (OŠ Majde Vrhovnik)

Predstavitev modula Zelene spretnosti
Anka Lango in Vesna Gartner (OŠ Majde Vrhovnik)

Predstavitev modula Strah
Katarina Urbančič in Eva Pleško (OŠ Majde Vrhovnik)

Projekt DS vstopi v razred - moje izkušnje
Katja Kotar (OŠ Gradec)

Vodi: Mojca Orel

11:45-12:15

 Odmor

12:15-15:15

STEZA 1 (City hotel, Zoom)

Sodobni pristopi in izzivi

Inovativni pristopi za harmonično in trajnostno izobraževanje
Majda Križman Žužek
(ŠC Ljubljana, Evropska šola)


Digitalni odtis: Etika in tehnologija v dobi interneta
Marko Laznik (OŠ Šmartno
pri Slovenj Gradcu)


Moč papirja
Sandi Cvek
(Gimnazija Nova Gorica)


Fizikalne količine pri
kemiji in fiziki

Magda Šlibar
(OŠ Simona Jenka Kranj)


Brati ali ne brati
Janja Rostohar
(OŠ Podbočje)


Pravopis – učiteljev večni izziv
Marija Holc
(Gimnazija Ptuj)


Primer razvijanja veščin kritičnega mišljenja pri pouku slovenščine
Ksenija Ferjančič
(Šolski center Nova Gorica)


Vodi: Mladen Kopasić







STEZA 2 (Zoom)

Uporaba sodobnih tehnologij pri pouku

Uporaba orodja Microsoft Forms pri preverjanju in ocenjevanju glasbe v gimnaziji
Erik Šmid (Gimnazija Kranj)

Uporaba digitalnih orodij na roditeljskem sestanku v vrtcu
Anja Petelin (Vrtec Vrhnika)

Sodobni pristopi pri poučevanju geografije
Savina Radišek Kuhar
(OŠ Primoža Trubarja Laško)


Motiviranje osnovnošolcev za področje računalništva
Denis Krajnc (Srednja šola Ravne na Koroškem)

Razlaga različnih načinov snemanja in primer uporabe le-teh pri izdelavi videoposnetka s pomočjo pametnega telefona
Martin Simčič (ŠC Postojna)

Sodobni pristopi in izzivi

Regulacija višine plovca v cevi s frekvenčnim regulatorjem
Franc Jus (ŠC Ptuj,
Višja strokovna šola)


Digitalni odtis: kako mladostniki dojemajo in upravljajo svoje spletne sledi
Ajda Kamenik
(Strokovni izobraževalni center Ljubljana)


Vodi: Martin Simčič

STEZA 3 (Zoom)

Izzivi pri poučevanju
tujega jezika


Glasbena pravljica v angleščini s sedmošolci
Alenka Gabrovšek Nikšič
(OŠ Antona Martina Slomška Vrhnika)


Pomen večjezičnosti in položaj tujih jezikov v EU in Sloveniji
Sabina Matekovič
(Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor)


Čemu in kako pri pouku nemščine v gimnaziji krepiti naravoslovno pismenost?
Jožica Plešnik
(ŠC Velenje, Gimnazija)


Diferencirano učenje nemščine z avtentično izkušnjo v Berlinu
Nataša Munih
(Gimnazija Nova Gorica)


Vključevanje jezika stroke v pouk angleščine v srednjem strokovnem izobraževanju
Maja Damijan
(Šolski center Kranj)

Umetna inteligenca in ustvarjanje gibalnih zgodb za zgodnje učenje angleščine
Suzana Miljević
(OŠ Ljubečna)


Preverjanje znanja z uporabo IKT: praktični primer uporabe orodja Plickers pri pouku angleščine
Tina Grobin (OŠ Zadobrova)

Vodi: Blanka Karanjac
15:15-15:45

Odmor

15:45-19:00

STEZA 1 (City hotel, Zoom)

Sodobni pristopi in izzivi

BTC metoda pri pouku angleškega jezika
Mitja Logar (OŠ Dramlje)

Razvijanje estetske zmožnosti z medpredmetnim povezovanjem pouka slovenščine in angleščine
(ali Kosovel v prevodu in lepljenki)

Martina Vovk
(Šolski center Nova Gorica)


Spodbujanje dobrih odnosov s timskim likovnim ustvarjanjem
Petra Šibelja Gorše
(OŠ Dobrova)


Učna simulacija v kabinetu za zdravstveno nego
Helena Božič Janežič
(Srednja zdravstvena šola Ljubljana)


Povratna informacija učencev kot spodbuda učitelju pri izboljševanju pedagoškega procesa
Klemen Kotnik
(OŠ Štore)


Izbirni predmet Evropske študije kot primer inovativnega didaktičnega pristopa z elementi formativnega spremljanja
Dušan Rojko
(III. gimnazija Maribor)


Otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v prvem triletju osnovne šole
Ema Cerar
(OŠ Rodica)


Vloga gibanja v uravnavanju telesne teže in vključevanje gibanja v pouk pri učencih posebnega programa
Klavdija Raspor Josipovič (Center Janeza Levca)

STEZA 2 (Zoom)

Sodobni pristopi in izzivi

Preobrazba identitete učitelja: od osnovne do srednje šole
Blanka Karanjac
(Strokovni izobraževalni center Ljubljana)


Vzgoja mladih za mir v avtentičnem učnem okolju
Anastazija Makorič Bevčar
(Gimnazija Nova Gorica)

Krepitev kritičnega mišljenja in družbene odgovornosti pri dijakih z razrednimi projekti
Slavka Žmaucar
(Gimnazija Šentvid)


Vpliv programa Erasmus+ na razvoj kompetenc dijakov in učiteljev Konzorcija TŠC Maribor
Živa Brumec Zadravec
(Tehniški šolski center Maribor)


Pomen sodelovanja z lokalno skupnostjo pri promoviranju zdravega načina življenja
Tanja Gašperlin (Srednja zdravstvena šola Ljubljana)

Dodatna strokovna pomoč za učence Rome in formativno spremljanje v osnovni šoli – prednosti in slabosti pristopa
Ane Mari Čerpnjak
(OŠ Sveti Jurij)


Učna motivacija učencev s posebnimi potrebami pri urah slovenščine, matematike in angleščine
Urša Ponikvar (OŠ Louisa Adamiča Grosuplje)



STEZA 3 (Zoom)

Izzivi pri poučevanju slovenščine

ChatGPT in šolski esej pri slovenščini
Katarina Klajn
(Gimnazija Bežigrad)


Bralni prijatelji
Urška Vidmar
(OŠ Komenda Moste)


Od malih nogic do pogumnih korakov v svet branja
Monika Škerjanc (OŠ Trzin, enota vrtec Žabica)

Nega bralne kulture na
OŠ Spodnja Šiška

Katja Plos
(OŠ Spodnja Šiška)

Poučevanje in ocenjevanje slovenščine učencev priseljencev na OŠ Kolezija
Anuška Anderlič Zakonjšek
(OŠ Kolezija)


Učinkovite strategije učenja in formativno spremljanje pri pouku slovenščine
Urša Kirn (OŠ Bežigrad)

Uporaba metod montessori pedagogike na praktičnih primerih pri pouku slovenščine v zadnji triadi osnovne šole
Tadej Kralj (OŠ narodnega heroja Rajka Hrastnik)

Izzivi dela z učencem s posebnimi potrebami in pridruženo čustveno-vedenjsko motnjo v 1. triadi osnovne šole
Tadeja Šiberl (Zavod za gluhe in naglušne Ljubljana)




19:00

Zaključek konference