Konferenca EDUvision 2024

28. - 30. november 2024

Hibridna konferenca (Zoom in v živo)


Prijavi se na konferenco!
Bližnji dogodki > Mednarodna konferenca EDUizziv

Mednarodna spletna konferenca


EDUizziv, Februar 2025


"Izzivi poučevanja in vrednotenja znanja"


26. - 28. februar 2025


Vabimo Vas, da soustvarite izmenjavo učinkovitih inovativnih pristopov ter uvedenih dobrih praks v poučevanje in vrednotenje znanja.

Z novimi spoznanji in izmenjanimi izkušnjami bomo bolj pripravljeni vstopiti v nove izzive, ki nam jih ponuja sodobno izobraževanje. Pot, ki jo je prehodil nekdo drug, nam bo pomagala, da bomo učinkoviteje dosegli zastavljene cilje.

Konferenca je namenjena vzgojiteljem, učiteljem v osnovnih in srednjih šolah, šolskim svetovalnim delavcem, specialnim pedagogom, psihologom in univerzitetnim profesorjem.

V okviru mednarodne konference bomo izpostavili naslednje osrednje teme:
    -  Razvoj mehkih veščin (kumunikacija, čustvena in socialna inteligenca, sodelovanje v timu, čuječnost, empatija, prilagajanje, premagovanje stresa in anksioznosti),
    - Sodobni pristopi in izzivi poučevanja glede na aktualne razmere in objektivno vrednotenje znanja,
    - Kreativno in inovativno poučevanje s sodobnimi tehnologijami.


Za izhodišče zastavljamo naslednja vprašanja:
   1. Na kakšen način lahko razvijamo mehke veščine? Kako izboljšati komunikacijo? Kašno vlogo imata čuječnost in empatija v izobraževanju? Kako lahko premagamo stres pri učiteljih in učencih? Kako lahko zmanjšamo anksioznost pri učencih?
   2. Katere sodobne pristope uporabljate pri poučevanju? S katerimi izzivi se srečujete pri poučevanju? Na kakšne načine spodbujate učence k podjetnosti, inovativnosti in ustvarjalnosti?
   3. Kako in kdaj uporabiti umetno inteligenco pri pouku? Kako ustvarjalno in inovativno poučevati z uporabo IKT in videoposnetki?



Pridružite se razpravi o sodobnih pristopih in izzivih poučevanja ter vrednotenja znanja, ki bodo učencem omogočali večjo učinkovitost in motivacijo do učenja.

Prispevek bosta pregledala najmanj dva recenzenta iz recenzentskega odbora in bo po sprejetju objavljen v Zborniku prispevkov konference.
Na konferenci bo sodelovala vsaj 1/3 tujih predavateljev.

Za sodelovanje na konferenci pridobite potrdilo, s katerim uveljavljate pravico do 4 točk za napredovanje v nazive, udeleženci konference pa 0,5 do 1,5 točke (odvisno od časa udeležbe).

Uradni jeziki konference:
Slovenski, hrvaški in angleški.


Program


Sreda, 26. februarja 2025



Mendarodna konferenca EDUizziv, februar 2025

10:00-11:45


STEZA 1

Otvoritev mednarodne konference

EDUizziv

"Izzivi poučevanja in vrednotenja znanja"


PLENARNE PREDSTAVITVE


Preteklost in prihodnje poti digitalizacije šolstva
na primeru slovenske gimnazije

Andrej Šušmelj (Gimnazija Nova Gorica)

Izklopi telefon, vklopi možgane
Dragan Babić in Rok Kadoič (Nexus Akademija)

Kako umetna inteligenca spreminja poučevanje in učenje
Aljaž Galun (Srednja šola Slovenska Bistrica)

Projekt „Mentalno zdravlje”: dijalog i edukacija za bolje sutra
Matija Varga (Sveučilište Sjever, Hrvaška)
Ljiljana Ille (Graditeljska škola Čakovec, Hrvaška)
Romina Fic (Graditeljska škola Čakovec, Hrvaška)


Vodi: Mojca Orel

11:45-11:50

 Odmor

11:50-15:00

STEZA 1

Uporaba sodobnih tehnologij pri pouku

Učitelj v digitalni dobi:
Rešitve za sodobne izzive

Saša Šimičić
(Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer)


Uporaba umetne inteligence pri delu z dijaki srednje poklicne šole
Blanka Karanjac
(Strokovni izobraževalni center Ljubljana)

Pozivi srednješolcev v jezikovnih modelih umetne inteligence
Aleš Premzl
(Srednja šola za trženje in dizajn Maribor)


Frazemi? Ojoj, ChatGPT na pomoč!
Maja Petrovčič Rupnik
(OŠ Ivana Tavčarja Gorenja vas)


Umetna inteligenca: sopotnik ali sovražnik?
Jana Herzog
(Višja strokovna šola L.I.V.E. Maribor)


Uporaba aplikacije Formative v razredu
Adrijana Dimitrovska (Šolski Center Kranj)

Spregledana orodja za sprotno preverjanje in vrednotenje znanja
Karel Maček (SPTŠ Murska Sobota)

Računalniške simulacije kot orodje za povečanje motivacije pri domačih nalogah
Jaka Kavčič (Šolski center Škofja Loka)

Vodi: Blanka Karanjac

STEZA 2

Komunikacija in razvoj osebnosti

Razvoj mehkih veščin v izobraževanju:
Ključ do uspeha v 21. stoletju

Davor Zupanc (Šolski center Celje)

Mehke veščine v ustvarjalnem procesu
Sonja Miklaužič
(Srednja frizerska šola Ljubljana)


Mehke veščine ključne tudi pri strokovnih računalniških predmetih
Katarina Novoselec
(Srednja tehniška šola Koper)


Mediacija v osnovni šoli
Urška Kužner Kačar (OŠ Hinka Smrekarja)

Razvijanje empatije s pomočjo metod čuječnosti
Polona Arcet
(Center za sluh in govor Maribor)


Od izgorelosti do ravnovesja – pot osebnostnega razvoja učitelja
Katarina Jagič (Šolski center Kranj)

Otresimo se stresa
Nina Žurga (Dijaški dom Ivana Cankarja)

Pot k sebi
Mojca Tomšič (Škofijska gimnazija
Antona Martina Slomška)

Vodi: Urška Kužner Kačar

15:00-15:10

 Odmor

15:10-18:20

STEZA 1

Sodobni pristopi in izzivi pri poučevanju

Integrating Nursing and Language Education:
A Case Study on Interdisciplinary Teaching/Learning

Helena Božič Janežič in Sandra Žeželj
(Srednja zdravstvena šola Ljubljana)


Študija primera kot učinkovita metoda poučevanja
Cirila Hajšek Rap
(Srednja šola Slovenska Bistrica)


Kako motivirati učence/dijake za učenje?
Klara Lanc (Šolski center Ravne)

Razvijanje bralne pismenosti pri
pouku kemije

Ajda Medvešek
(OŠ Ivana Skvarče, Zagorje ob Savi)


Vodi: Tina Šetina

Bralna motivacija učencev pri urah dodatne strokovne pomoči
Urška Ponikvar
(OŠ Louisa Adamiča Grosuplje)

Spretne roke, sproščen um:
Vloga ročnih del pri otrocih

Martina Jušković (OŠ Pod goro)

Miklavž nas povezuje
Janja Štrucl
(OŠ Miklavž na Dravskem polju)


Učenje skozi delo v timu
Ivan Mavri (Šolski center Škofja Loka)

Vodi: Marko Ljubej

STEZA 2

Komunikacija in razvoj osebnosti

Krepitev učnega uspeha in dobrega počutja dijakov s celostno podporo
Nina Kokol (Šolski center Ptuj)

Razvijanje čustvene inteligence
v prvem razredu

Andreja Šifrer
(OŠ Ivana Groharja, Škofja Loka)

Čustvena inteligenca za boljše razumevanje
in sodelovanje v šoli

Amadeja Štukl
(Srednja šola Slovenska Bistrica)


Učenje kretenj slovenskega znakovnega jezika mladostnika s težjo govorno-jezikovno motnjo in pridruženimi motnjami
Ariela Abraham (OŠ Gornja Radgona)

Sodelovanje, zaupanje, čuječnost – ključni elementi za uspešno učenje v razredu
Mojca Zadravec
(OŠ Janeza Kuharja Razkrižje)


Pomoč otroku s selektivnim mutizmom
Tina Lampreht (OŠ Trzin, enota Vrtec Žabica)

Praktične strategije za podporo
učencem z disleksijo

Tina Cigale
(OŠ Danila Lokarja Ajdovščina)


Depra  ̶  Jaz? Ti? Mi?
Manja Gospodarič
(OŠ Janka Ribiča Cezanjevci)

Vodi: Sabina Eberl

18:20-18:30

 Odmor

18:30-20:30

STEZA 1

Sodobni pristopi in izzivi pri poučevanju

Vloga dijaške skupnosti kot povezovalne, sodelovalne in ustvarjalne oblike
organizacije šole

Ana Lavbič (I. gimnazija v Celju)

Raziskovanje preteklosti gradu Rihemberk s formativnim spremljanjem
Jernej Krečič (OŠ Branik)

Sladkor kot substanca za razvijanje ustvarjalnosti

Ljubica Gabrovšek (Srednja šola za
farmacijo, kozmetiko in zdravstvo)


Igre s frizbijem v šolskem učnem procesu
Tina Jerkič (OŠ Dob)

Gibalna aktivnost učencev OŠ Dr. Vita Kraigherja pri pouku športa pri uporabi različnih učnih oblik
Luka Gobec (OŠ Dr. Vita Kraigherja)

Vodi: Kristina Burger

STEZA 2

Komunikacija in razvoj osebnosti

Komunikacija in razvoj osebnosti učencev
pri predmetu gospodinjstvo

Andrejka Rozman (OŠ Šentvid)

Vloga in vpliv učitelja na rezilientnost učencev v OŠ in dejavnosti usmerjene v njeno krepitev
Natalija Harb (OŠ Malečnik)

Vpliv čustvene in socialne inteligence dijakov na opravljanje praktičnega pouka v kliničnih okoljih in/ali v domovih za dolgotrajno oskrbo
Sabina Eberl (Srednja zdravstvena in kozmetična šola Maribor)

Komunikacija na drugačen način
Mateja Kumar (Šolski center Nova Gorica)

Vodi: Sabina Eberl


20:30

Zaključek prvega dne konference




Četrtek, 27. februarja 2025




Mednarodna konferenca EDUizziv, februar 2025

09:00-11:00


STEZA 1

Mednarodna konferenca

EDUizziv

"Izzivi poučevanja in vrednotenja znanja"


PLENARNE PREDSTAVITVE


Planning an Individualized Approach in Teaching Students with Disabilities
Jasna Kudek Mirošević
(Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Hrvaška)

Creative Approach to Required Reading
Marina Gabelica
(Faculty of Teacher Eduction, University of Zagreb, Hrvaška)


Teaching Smarter, Not Harder: AI Tools for Every Educator
Anita Lasić
(OŠ don Mihovila Pavlinovića, Podgora, Hrvaška)


Učitelj mora biti vzbujitelj
Marko Vrečko
(Šolski center Celje, SŠ KER)


Prepoznavanje in premagovanje stresa
Neda Veniger
(Srednja šola za farmacijo, kozmetiko in zdravstvo)


Vodi: Marko Ljubej

11:00-11:10

 Odmor

11:10-14:45

STEZA 1

Učenje v zunanjem okolju

Projektno delo kot pot povezave med šolo in zunanjim okoljem
Silva Krevzel (Šolski center Ravne)

V vse gorjanske vasi
Valentina Žemva (OŠ Gorje)

Pouk na prostem
Vesna Vesel (OŠ in vrtec Apače)

Naravoslovni dan – dan Zemlje
Vesna Gulin (OŠ Solkan)

Učenje v naravi in z naravo v novem okolju
Suzana Štefanec Kodila
(OŠ I Murska Sobota)


Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj

Plastika v oceanih pri interesni dejavnosti
Mladi geografi

Barbara Rozman
(OŠ Tabor I Maribor)


Kako z dnevi dejavnosti v osnovni šoli spodbujati trajnostno razmišljanje in
trajnostni življenjski slog

Nataša Nikolić
(OŠ Dušana Flisa Hoče)


Spremljanje ogljičnega odtisa posameznih držav pri proizvodnji in porabi
električne energije

Monika Hadalin
(Šolski center Škofja Loka)


Vodi: Blanka Karanjac





STEZA 2

Komunikacija in razvoj osebnosti

Delo socialnega pedagoga z aksioznimi
učenci v osnovni šoli

Manja Brinovšek (OŠ Preska, Medvode)

Uvajanje sprostitvenih tehnik
na razredni stopnji

Marko Ljubej (OŠ Hinka Smrekarja)

Integracija tehničnih in mehkih veščin v strokovnem izobraževanju: Primer odprto-zančnega vodenja pozicionirne osi
Franc Jus (ŠC Ptuj, Višja strokovna šola)

Sodobni pristopi in izzivi

BeeTea ali ne biti inovativen in ustvarjalen?
To ni več vprašanje!

Darja Hristovski Kandušer
(OŠ Venclja Perka Domžale)

Kreativni odtis v prostoru
Tanja Barle (Srednja gradbena,
geodetska in okoljevarstvena šola Ljubljana)


Kako izboljšati poučevanje angleške književnosti z uporabo načel iz programa mednarodne mature
Eva Cassandra Diane Fartek
(II. gimnazija Maribor)


Obvladovanje paničnih napadov
pri srednješolcih

Petra Alič (Srednja šola Jesenice)

Kako mladi retorik nekoga v eni minuti
prepriča v svoj prav

Martina Slankovič (Srednja gradbena
šola in gimnazija Maribor)


Uporaba spletnih zgodb za
lažje razumevanje snovi

Marko Juršič (TŠC Maribor)

Vodi: Martin Simčič

14:45-15:00

 Odmor

15:00-17:00

STEZA 1

Izzivi pri poučevanju naravoslovja

Učna vsebina po meri učencev pri pouku fizike kot priložnost za povečanje situacijskega interesa
Alex Wirth (Zavod RS za šolstvo)

 Uporaba digitalnih orodij za poglobljeno učenje kemijskih vezi, molekulskih struktur in lastnosti elementov
Natalija Jančič (II. gimnazija Maribor)

Počasnejše reakcije prikazane s funkcijo časovnega zamika
Jasmina Doljak
(Srednja šola Veno Pilon Ajdovščina)

Uporaba time-lapse tehnike
pri pouku kemije

Urška Kompara Žvokelj
(Srednja šola Veno Pilon Ajdovščina)


Uporaba statistike v biologiji (medpredmetna povezava med matematiko in biologijo)
Rebeka Renko Zver
(Prva gimnazija Maribor)


Vodi: Tina Šetina






















STEZA 2

Uporaba digitalizacije pri pouku
in šolskih projektih
(v hrvaškem jeziku)
15.00–17.00)


Pločicama do jednadžbi
Dražena Potočki (OŠ Novska, Hrvaška) in Antonela Matajić (OŠ Rajić, Hrvaška)

Od abecede do algoritma – igra kodiranja u nižjim razredima
Ksenija Lekić (OŠ Novska, Hrvaška)

Kako biti dobro? Dobrobit i mentalno
zdravlje u školi

Sanja Pavlović Šijanović in Davor Šijanović (Gimnazija Vukovar, Hrvaška)

Nepoznato u poznatome - korištenje digitalnih alata prilikom izlaganja
Zrinka Tomašković
(Gimnazija Karlovac, Hrvaška)


Umjetnost manipulacije: socijalni inženjering
Maja Sokač (Gimnazija Karlovac, Hrvaška)

Zeleni marketing – biljni terariji
u digitalnom svijetu

Antonija Milić (Gimnaziji Vukovar, Hrvaška) 

Inovacijom do inkluzivnosti
Sanja Pavlović Šijanović  in Davor Šijanović (Gimnazija Vukovar, Hrvaška)

Nove generacije, nova pravila: Evolucija poučavanja u suvremenom svijetu
Antonija Capan (OŠa Grabrik, Hrvaška)

Matematičko razmišljanje kao temelj poduzetničkog mindseta: Kritičko mišljenje, rješavanje problema i inovativnost u nastavi
Daniela Marčetić
(Srednja škola Duga Resa, Hrvaška)


AI kao pomagalo u obradi podataka u nastavi biologije i matematik
 Daniela Marčetić (Srednja škola Duga Resa) in Slađana Cvitičanin (Gimnazija Karlovac, Hrvaška)

Vodi: Ana Logar

17:00-17:10

 Odmor

17:10-20:15

STEZA 1

Izzivi pri poučevanju naravoslovja

Digitalni herbarijum
Slađana Jović (Gimnazija Svetozar
Marković, Niš, Srbija) in
Bojana Mitrićeski Anđelković
(OŠ Branislav Nušić, Dolnja Trnava, Srbija)


Izzivi pri poučevanju tujega jezika

PLENARNO PREDAVANJE

Strah od engleskog kao stranog jezika kod studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci
Morana Drakulić
(Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet)
Mattea Linić (OŠ Ivan Zajc, Rijeka, Hrvaška)


PREDSTAVITVE

Zgodnje učenje angleščine pri gluhih učencih – izzivi in rešitve
Laura Pušnik (Center za sluh
in govor Maribor)


Kako motivirati današnjo digitalno mladino in ocenjevanje na drugačen način pri angleščini
Barbara Jan (OŠ Ivana Cankarja Vrhnika)

Krepitev digitalnih kompetenc pri pouku
tujega jezika angleščina – od programa
Microsoft Word do ChatGPT

Marijana Miljančič Ruter (OŠ Koper)

Od mačk in mišk do ogroženih živali –
govorni nastopi

Nataša Tomašič (OŠ Toneta Čufarja Maribor)

Moč komunikacije med učiteljem in učencem pri poučevanju angleščine
Maja Belej (OsŠ Franja Malgaja Šentjur)

Timsko poučevanje z naravnim govorcem tujega jezika
Tina Rajhman (Šolski center Kranj)

Vodi: Kristina Burger




















STEZA 2

Sodobni pristopi in izzivi v poučevanju

PLENARNA PREDAVANJA

Educational Assistants in Inclusive Education: Support for Students, Teachers and Parents
Jadranka Runčeva (Faculty of Educational Sciences, Goce Delcev University, Štip,
S. Makedonija)


Interdisciplinary Approach in Teaching
and Learning

Snezhana Mitkovska Jovanova
(Faculty of Educational Sciences,
Goce Delcev University, Štip, S. Makedonija)


Violence in Schools: Sociol Problem
or a Reflection of the Society?

Daniela Koceva (Faculty of Educational Sciences, Goce Delcev University, Štip,
S. Makedonija)


The Role of the Pedagogue in Relation to
the Professional Students Orientation

Despina Sivevska (Faculty of Educational Sciences, Goce Delcev University, Štip,
S. Makedonija)


The Role of the Pedagogue in Relation
to Successful Initial Reading and Writing
in Classroom Teaching

Irena Kitanova (Faculty of Educational Sciences, Goce Delcev University, Štip,
S. Makedonija)


PREDSTAVITVE

Research on Green Chemistry, Green Engineering and Green Technology as Fundamental Concepts and Applications
for a Sustainable World

Tome Kitanovski (OOU Goce Delčev,
Vasilevo, S. Makedonija)
Kiril Lisichkov (Faculty of Technology
and Metallurgy, Ss. Cyril and Methodius University, Skopje, S. Makedonija)


Identification of Difficulties and Misconceptions in the Study of Carbohydrate Stereochemistry
Pece Sherovski (Institute of Chemistry, Faculty of Natural Sciences and Mathematics, Ss. Cyril and Methodius University, Skopje,
N. Macedonia)

Free Activities of Students in my Classroom
Sonja Serafimova (OOU Strašo Pindžur,
Kochani, S. Makedonija)

School Clubs and Sections as a Way to Develope Various Skills among Students
Marija Brndevska (OOU Vidoe Podgorec
v Kolešinu, S. Makedonija)


Child Abuse and Neglect
Slavica Andreeva (JOUDG Detska Radost, Strumica, S. Makedonija)

Vodi: Igor Angelov

20:15

Zaključek drugega dne konference




Petek, 28. februarja 2025




Mednarodna konferenca EDUizziv, februar 2025

10:00-11:15


STEZA 1

Mednarodna konferenca

EDUizziv

"Izzivi poučevanja in vrednotenja znanja"


PLENARNE PREDSTAVITVE


Integracija humanoidnih robotov v učni proces: Priložnosti in izzivi
Gregor Škratek (OŠ Lenart)

Osebnostni razvoj kot osnovni steber učiteljske poklicne odličnosti
Aljaž Fijačko (Srednja lesarska in gozdarska šola Maribor)

Osveščanje o rasni diskriminaciji na primeru svetovne likovne dediščine
Jure Vuga (Srednja trgovska in aranžerska šola v Ljubljani)

Vodi: Tina Šetina

11:15-11:20

 Odmor

11:20-14:40

STEZA 1

Sodobni pristopi in izzivi

Analiza organizacije Osnovne šole Jelšane: stanje, izzivi in priložnosti
Anja Valenčić Štembergar (Oš Jelšane)

Profesionalni razvoj vzgojitelja
Gabrijela Ferlinc (Center za sluh
in govor Maribor)


Načrt uravnavanja vedenja otroka z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Monika Rajšp (Center za sluh
in govor Maribor)


Zahtevnejše družabne igre v šoli
Nace Pruš (Prva OŠ Slovenj Gradec)

Workaway – Priložnost za učenje
in osebnostno rast

Marijana Glušič (OŠ Stična)

Skrb za nadarjene – učiteljeva zaveza
in odgovornost

Simona Jereb
(Šolski center Celje, Gimnazija Lava)


Ali je mogoče kapaciteto delovnega pomnjenja povečati?
Vanja Požegar (OŠ Tabor 1 Maribor)

Možganska gniloba
Aljaž Igor Topole (II. osnovna šola Celje)

Vodi: Tina Šetina




STEZA 2

Uporaba sodobnih tehnologij pri pouku

Uporaba e-bralca pri učencih z disleksijo
Špela Tršinar Pisek
(OŠ dr. Mihajla Rostoharja Krško)

Zakaj je Python ključ do prihodnosti za elektrikarje, elektronike in energetike?
Aleksander Žunar
(Srednja šola tehniških strok Šiška)

Uporaba avatarja za varnost v tehniški učilnici
Meta Arnež
(Šolski center Kranj, Višja strokovna šola)


Izdelava video posnetka v tehniki časovni zamik
Martin Simčič (Šolski center Postojna)

Izzivi pri poučevanju matematike

Medpredmetno povezovanje matematike in angleščine v programu srednjega strokovnega izobraževanja Srednje vrednosti malo drugače
Polonca Hajšek Pavlič (Srednja elektro-računalniška šola Maribor)

Izkustveno učenje predšolske matematike
Anita Punčuh (Vrtec pri OŠ Kungota)

Kreativno spoznavamo številski svet 1. razreda
Nuša Levart (OŠ Pod goro)

Pametna orodja za preverjanje matematičnih rešitev: od kalkulatorja do Photomatha
Biserka Ledinšek
(Šolski center Velenje)


Vodi: Martin Simčič

14:40-14:50

 Odmor

14:50-16:50

STEZA 1

Sodobni pristopi in izzivi

Mladi za boljši svet: Kako prostovoljstvo in dobrodelnost bogatita našo šolo?
Natalija Prašnički (Srednja zdravstvena
in kozmetična šola Maribor)


Vesolje v stripu
Anja Šmid Pustoslemšek
(OŠ Orehek Kranj)


Portfolio – oblika učenja, preverjanja
in ocenjevanja

Anja Bizjak (OŠ Polje)

Uporaba sodobnega pristopa pri obravnavi učne snovi glede paličnih konstrukcij
Ervin Vičič (Šolski center Postojna)

Krepitev razvoja predšolskih otrok
skozi folklorni gib

Nastja Zirnstein (Vrtec pri OŠ Rudija
Mahniča – Brkinca, Pregarje)

Vodi: Urška Kužner Kačar

STEZA 2

Izzivi pri poučevanju matematike

Projektno delo in učna motivacija pri obravnavi geometrijskih teles
Suzana Šapek
(Šolski center Ravne)


Zmanjševanje anksioznosti pri pouku matematike s pomočjo didaktičnih iger
Ana Marija Varšnik
(OŠ Hruševec Šentjur)


Vpliv glasbe na proces učenja matematike
Karmen Cvetrežnik
(Srednja zdravstvena in kozmetična
šola Maribor)

Trije sveti – um, dih in telo
(načini sproščanja v dobrobit našega mentalnega in fizičnega zdravja)

Zehra Biščević (OŠ Toneta Čufarja Jesenice)

Vodi: Martin Simčič

16:50-17:00

 Odmor

17:00-20:30

STEZA 1

Sodobni pristopi in izzivi

Razvoj možganov in delo s prvošolci
Katja Kernulc (OŠ Spodnja Šiška)

Brihtna glava se v naravi zabava
Mateja Pogorelc (OŠ Šmarje - Sap)

Izzivi pri poučevanju slovenščine

Domače branje, šolska naloga in
nekaj malega o ChatGPT

Martina Vovk (Šolski center Nova Gorica)

Ljudsko slovstvo in dijaki v 21. stoletju
Tanja Štante Benčina
(Gimnazija Celje ̶ Center)


Glasba pri pouku slovenščine
na predmetni stopnji

Anuška Anderlič Zakonjšek (OŠ Kolezija)

Inovativen in vključujoč pouk frazeologije
v gimnaziji

Leja Furlan Štanta (Gimnazija Nova Gorica)

Sodobni pristopi in izzivi pri poučevanju
športne vzgoje


Umetna inteligenca – sovražnik ali prijatelj športne vzgoje?
Danilo Flisar (Ekonomska šola Ljubljana)

Pomen gibanja za celostni razvoj otroka in
za spremembe na kognitivnem področju

Mojca Krevs (Gimnazija in
srednja šola Rudolfa Maistra Kamnik)

Uporaba aplikacije Visual Eyes pri uri športa
Petra Rankel (OŠ Kolezija)

Vodi: Alenka Slak




































































STEZA 2

OKROGLA MIZA
(v angleškem jeziku)
17.00 - 18.30


Integrative Approaches to Teaching:
STEM/STEAM


Vodi: Miguel Angel Queiruga Dios
(University of Burgos, Spain)

Lee Saw Im
(Seri Bintang Utara High School, Malaysia)

Suchitra Bhattacharya
(Manav Rachna Intern. school. Delhi India)

Rania Lampou  (Greek Ministry of Education
& Religious Afffairs, Greek Astronomy &
Space Company, Greece)

Claire Evans
(School of Humanity, Chile)

Elena Matroana Hreciuc
(Secondary School ”Ion Creangă”
Suceava, Romania)

Josefina Anllo Naveiras
(MIT & University of Oporto, Portugal)

Maria Del Carmen Perea Marco
(Miguel Hernández University, Spain)

Michael Gregory
 (European Physical Society, France)

Antonia Trompeta
(University of Alicante,
Faculty of Education, Spain)

Cármen Diez Calzada
(Scientix Ambassador, Spain)

Karla Zambrano González
(Universidad Internacional de la Rioja, Spain)

Mª Matilde Ariza Montes
(IES Pedro Espinosa, Antequera (Málaga), Spain)

María Montaña Cardenal Domínguez
(Universidad de Extremadura, Spain)



OKROGLA MIZA
(v angleškem jeziku)
18:30– 20:00


Real-World Contexts for the Development
of Competencies


Vodi: Miguel Ángel Queiruga Dios (University of Burgos, Španija)

Dolores Alicia Queiruga Dios
(Universidad de La Rioja, Spain)

Carlos Moreno Borrallo
(Agora Internacional, Principality of Andorra)

María Diez Ojeda
(University of Burgos, Spain)

Celia Aguilar Díaz-Pisón
(Territorial delegate ASTI Foundation, Spain)

Antonia Trompeta
(University of Alicante,
Faculty of Education, Spain)

Paula Urrutia
(Latinamerican Chapter IGEO, Chile)

Costantina Cossu
(Scientific Liceo IIS E.Fermi Alghero, Italy)


Francisco Javier Redondas Maseda
(Secondary School of Candás, Spain)

Álvaro Tobes Aguiar
(La Estación de la Ciencia y la Tecnología, Spain)

José Luis Olmo Rísquez
(IES Azuer, Manzanares, Spain)

Deolinda Rasteiro
(Polytechnic Institute of Coimbra, Portugal)

Tasio Pérez Salido
(Universidad Francisco de Vitoria, Spain)

Araceli Giménez
(Higher Education School of Art and Design in Castelló de la Plana, Spain)

Aswini Prabhakaran
(Samanvaya Culture)

Susana García Cardo
(Universidad Francisco de Vitoria, Spain)

Araceli Queiruga Dios
(University of Salamanca, Spain)

20:30

Zaključek konference



Pomembni datumi:
   Rok za oddajo prispevkov:  24. januar 2025
   Rok za obvestilo o sprejetju ali zavrnitvi prispevka:  10. februar 2025
   Zadnji dan za prijavo udeležbe in plačilo kotizacije:  22. februar 2025

Prijava za slušatelje, aktivne udeležence in oddaja prispevka:

   - spletni obrazec (kliknite tukaj).

Navodila za pisanje prispevka: 

   - kliknite tukaj

Prispevek bosta pregledala najmanj dva recenzenta iz recenzentskega odbora in bo po sprejetju objavljen v Zborniku prispevkov konference.

Programski in organizacijski odbor konference

mag. Mojca Orel, Vodja programskega odbora
Gimnazija Moste, Ljubljana

dr. Miguel Ángel Queiruga Dios
University of Burgos, Spain

doc. dr. sc. Matija Varga
Sveučilište Sjever, Koprivnica, Hrvaška

mag. Igorcho Angelov
Osnovna šola Hinka Smrekarja, Ljubljana

Erika Božič
Gimnazija Moste, Ljubljana

Kristina Burger
Osnovna šola Brusnice

Polona Cimerman
Gimnazija Šentvid, Ljubljana

Sabina Eberl
Srednja zdravstvena in kozmetična šola Maribor

Stanislav Jurjevčič
EDUvision

Blanka Karanjac
Strokovni izobraževalni center Ljubljana

Olga Koplan
Osnovna šola Ivana Groharja, Škofja Loka

Urška Kužner Kačar
Osnovna šola Hinka Smrekarja, Ljubljana

Marko Ljubej
Osnovna šola Hinka Smrekarja, Ljubljana

dr. Ana Logar
Osnovna šola Metlika

Alenka Slak
Gimnazija Moste, Ljubljana

Martin Simčič
Šolski center Postojna

Tina Šetina
Osnovna šola Kašelj, Ljubljana


Kotizacija

Predavatelji Udeleženci (8 ur) Udeleženci (16 ur) Udeleženci (24 ur)
180 EUR
(+ 22 % DDV)
80 EUR
(+ 22 % DDV)
140 EUR
(+ 22 % DDV)
180 EUR
(+ 22 % DDV)

Prosimo Vas, da kotizacijo poravnate oz. pošljete naročilnico do 22. februarja 2025.

Kotizacija vključuje recenzijo, konferenčna gradiva (potrdilo o dodatnem strokovnem delu (4 točke za samostojni referat na mednarodni konferenci) oz. potrdilo o udeležbi, program konference in zbornik referatov).

Zadnji dan za prijavo udeležbe in plačilo kotizacije: 22. februarja 2025.

Vljudno vabljeni in na svidenje 26.-28. februarja!

Programski in organizacijski odbor: 
mag. Mojca Orel in Stanislav Jurjevčič
info@eduvision.si
Tel: ++386 (0)40 247 535


ROKI IN PLAČILO
Prijave predavateljev in udeležencev sprejemamo do 22. februarja 2025.
Prijavnica ima status naročilnice in je osnova za plačilo kotizacije.
Kotizacijo nakažete na račun:
organizator: EDUvision, Stanislav Jurjevčič s.p., Srednji vrh 15, 1355 Polhov Gradec
Identifikacijska št. za DDV: SI 91048036
IBAN: SI56 6000 0000 0193 198, sklicna št.: 00 26022025 
Banka: Hranilnica LON d.d., Kranj.

Račun Vam bomo izstavili po konferenci.


ODPOVEDI IN VRAČILO PLAČIL
Odjava je možna do 3 dni pred dogodkom, v tem primeru vračamo 70 % celotne plačane kotizacije. V nasprotnem primeru zadržimo celotno vplačano kotizacijo. Odjavo pošljite po elektronski pošti: info@eduvision.si.


Spodnji obrazec za prijavo ne deluje.
Prijava na konferenco tukaj.

Prijava


Naslov seminarja: Mednarodna konferenca EDUizziv  
Organizacija:  
Naslov:  
ID za DDV:  
Telefon:
E-pošta:
Ime in priimek: