Strokovno izobraževanje
ODMIK V PRAKSI ČUJEČNOSTI
»Izognimo se stresu in izgorelosti ter osebnostno rastimo«
Terme Olimia, Podčetrtek, 14.-15. marca 2025 (v živo)
DELAVNICE meditacije, čuječnosti, joge, zvočnih kopeli,
vizualizacije v naravi za vzpostavitev notranjega ravnovesja
Strokovno izobraževanje z delavnicami za osebnostno rast in vzpostavitev ravnovesja nam pomaga pri soočanju z vsakodnevnimi izzivi stresnega poklica in spodbuja, da se soočimo tudi z napornimi situacijami ter podaja obilo možnosti za opolnomočenje.
Ob doseganju profesionalnega napredka
ne smemo pozabiti nase, na osebnostno rast, negovanje odnosa do samega sebe in sproščanje. Le umirjen in osebnostno močan pedagoški delavec je kos vsakodnevnim zahtevnim izzivom našega poklica.
Naravno okolje Term Olimia kot nalašč ponuja priložnost za vzpostavitev stika s seboj in drugimi. Terme Olimia s storitvami na področju sprostitve in zdravja ponujajo možnost umirjanja, zmanjšanja stresa in izgorelosti ter počitek v čudovitem naravnem okolju.
Terme Olimia ponujajo ugodne cene za nočitev, ki jih lahko izkoristite tudi za podaljšano bivanje s prijavo na spletnem obrazcu:
KLIKNITE TUKAJ
Aktivno sodelovanje pedagoških delavcev je ovrednoteno z 2 točkama za dodatno strokovno delo za napredovanje v naziv.
Udeležba na strokovnem izobraževanju je ovrednotena z 1 točko za napredovanje v naziv.
VSEBISNKI SKLOPI:
1 DELAVNICE OSEBNOSTNE RASTI ZA PEDAGOGE
- Joga, pilates, meditacije, dober stik
- Odmiki v praksi čuječnosti, zvočne kopeli
- Sproščanje v naravnem okolju
- Vizualizacije v naravi za vzpostavitev notranjega ravnovesja
2 OSNOVNI KONCEPTI O ČUJEČNOSTI
- Sodobne interpretacije čuječnosti
- Čuječnost, sočutje, etika in kulturna inteligenca
- Čuječnost kot orodje za osebnostno rast in samo-zavedanje
- Razumevanje in zavedanje sebe ter sveta
- Čuječnost v digitalni dobi
- Čuječnost: samostojno oz. skupinsko izkustvo
- Avtomatizem proti navzočnosti
- Samoopazovanje kot posledica treninga čuječnosti
- Kritična primerjava pristopov k čuječnosti
- Metodološka vprašanja pri raziskovanju čuječnosti, empatije in sočutja
- Meditacija: teorija in praksa
- Tehnika pozitivnega raziskovanja (»appreciative inquiry«)
3 KOGNITIVNA NEVROZNANOST O ČUJEČNOSTI
- Čuječnost, kognicija in zavest
- Anatomija možganov in delovanje možganov v odnosu do čuječnosti
- Spreminjanje možganov s čuječnostjo
- Spremembe v konceptualnih sistemih
- Metakognicija, pozornost in nevroznanost
- Učenje s čuječimi možgani
- Blodenje uma in privzeto omrežje
- Razsrediščenje (Decentring)
- Odnos med nevroznanostjo pozornosti in raziskavo odnosa med telesom in umom ter zavestjo
- Čuječnost v medicini
- Z vadbo čuječnosti učinkovito nad kronično bolečino
- Zdravo življenje, zdrav um
4 ČUJEČNOST V NARAVNEM OKOLJU (Od stika z naravo k stiku s seboj)
- Pouk v zunanjem okolju (medpredmetno povezovanje, projekti, tabori, šole v naravi)
- Čuječnost v zunanjem okolju, opazovanje, osredotočenost ob uporabi naravnih materialov
- Spodbujanje varovanja okolja ob stiku z naravnim okoljem
- Ustvarjalnost v naravnem okolju (likovna, glasbena, literarna)
- Raziskovanje v naravnem okolju (terensko, naravoslovno, medpredmetno raziskovanje)
- Projektno in sodelovalno učenje v naravnem okolju
- Socialne veščine v zunanjem okolju
- Vaje za umirjanje v zunanjem okolju, meditacija, joga za otroke...
- Aktivnosti za otroke s posebnimi potrebami (tudi nadarjene) v zunanjem okolju...
- Pomen stika z naravnimi okoljem v vrtcu, OŠ, SŠ, fakulteti
5 SODOBNI PRISTOPI POUČEVANJA ČUJEČNOSTI
- Priložnosti in izzivi čuječnosti
- Ustvarjanje »navzoče« šole
- Uporaba čuječnosti v izobraževanju: raziskave, izzivi in nove smernice
- Spodbujanje socialnega in čustvenega učenja
- Uporaba različnih pristopov čuječnosti pri vzgoji in izobraževanju
- Primernost različnih pristopov čuječnosti v izobraževalnem okolju
- Doživljanje čuječnosti v šolah iz perspektive učencev različnih starosti
- Izvajanje čuječnosti pri interdisciplinarnem učenju
- Čuječnost in multikulturnost
- Integracija čuječnosti in ljubeznivosti kot metoda transformacije
- Negovanje vzdržljivosti (»resilience«)
- Metakognicija in učinkovita pozornost
- Urjenje sočutja (»Compassion cultivation training«)
- Vpliv čuječnosti na izražanje ustvarjalnosti in inovativnosti
- Vpliv psihologije na čuječnost v šoli
- Čuječnost za učence s posebnimi potrebami
- Blagostanje učenca in učitelja
- Trening čuječnosti za pedagoge
- Krepitev družbene in čustvene občutljivosti pri ućiteljih v razredu
- Skrb za samega sebe in druge
- Ustvarjalne metode poučevanja
- Spodbujanje kreativnega mišljenja in inovativnosti pri učencih
- Kritično razmišljanje in reševanje avtentičnih problemov
- Alternativni načini poučevanja in vrednotenja znanja z vključevanjem čuječnosti
- Timsko poučevanje in medpredmetno povezovanje
- Mednarodno sodelovanje šol pri zasnovi skupnih projektov in učnega procesa
- Čuječnost in projektno delo
- Obvladovanje čustev
- Obvladovanje konfliktov
- Spodbujanje ustvarjalnosti
- Premagovanje stresa s pomočjo afektivnih veščin
OPIS DELAVNIC: bo objavljen po 29. januarju 2025.
PROGRAMSKI ODBOR
mag. Mojca Orel,
Gimnazija Moste, Ljubljana
mag. Katarina Vodopivec Kolar,
Osnovna šola Domžale
Stanislav Jurjevčič,
EDUvision
Tina Šetina,
Osnovna šola Kašelj, Ljubljana
Sandra Zelko Sitar,
Osnovna šola Glazija, Celje
PRIJAVA UDELEŽBE: kliknite tukaj
POMEMBNI DATUMI
Zadnji dan za prijavo aktivne udeležbe:
25. januar 2025
Obvestilo o uvrstitvi v program:
29. januar 2025
Zadnji dan za prijavo udeležbe:
7. marec 2025
KOTIZACIJA
Aktivni udeleženci:
130 EUR (+ 22 % DDV)
Udeleženci (2 dni):
160 EUR (+ 22 % DDV)
Udeleženci (1 dan): 9
0 EUR (+ 22 % DDV)
ROKI IN PLAČILO
Prijave udeležencev sprejemamo
do 7. marca 2025.
Prijavnica ima status naročilnice in je osnova za plačilo kotizacije.
Kotizacijo nakažete na račun:
Organizator: EDUvision, Stanislav Jurjevčič s.p., Srednji vrh 15, 1355 Polhov Gradec
Davčna št.: SI 91048036
IBAN: SI56 6000 0000 0193 198, sklicna št.: 00 14032025
Banka: Hranilnica LON d.d., Kranj.
Vljudno vabljeni in nasvidenje 14. marca v Termah Olimia!
Namestitev na bazi nočitev z zajtrkom:
HOTEL SOTELIA **** superior
Vaša cena s popustom: 99 € /osebo/noč
Doplačila:
+ enoposteljna soba 36,00 € po osebi na dan,
+ turistična taksa 2,50 € po osebi na dan,
+ dodatni obrok (kosilo/večerja) 20,00 € (Sotelia) po osebi.
Cena za nočitev vključuje:
- namestitev v dvoposteljni sobi z balkonom (bogat samopostrežni zajtrk),
- vsak dan kopanje v Wellness centru Termalija Relax,
- vstop v Svet savn Termalija,
- vsak petek in soboto nočno kopanje do 24. ure v Termaliji Relax,
- uporabo fitnes studia,
- uporaba kopalnega plašča in brisač za bazene,
- animacijski program,
- parkirno mesto.
HOTEL BREZA****
Vaša cena s popustom: 79,00 € /osebo/noč v dvoposteljni sobi
Doplačila:
+ enoposteljna soba 25,00 € po osebi na dan,
+ turistična taksa 2,50 € po osebi na dan,
+ dodatni penzionski obrok (kosilo/večerja) 15,00 € (hotel Breza) po osebi,
+ vsa ostala doplačila po rednem ceniku.
Cena za nočitev vključuje:
- namestitev v udobni dvoposteljni sobi,
- kopanje v bazenih Wellness centra Termalija – Spa Relax,
- nočna kopanja v bazenih Wellness centra Termalija Spa Relax – ob petkih in sobotah,
- kopanje v hotelskem bazenu Vodian (termalni bazen – Hotel Breza),
- aquaaerobika po programu, telovadba za dobro jutro,
- uporabo fitnes studia,
- »wellness bag« (torba s kopalnim plaščem in brisačo,
- parkirno mesto.
Namestitev lahko rezervirate preko spletnega portala
tukaj ali
po telefonu:. +386 3 829 78 36 (služba rezervacij) ali pišite na email: info@terme-olimia.com.
* - 22. člen Pravilnika o napredovanju zaposlenih v šolah - (B 12) samostojno predavanje ali izvedba pedagoške delavnice na
organiziranem strokovnem izobraževanju ali strokovnem posvetu strokovnih delavcev izven šole, ki je ovrednoteno z
dvema točkama in
- 21. člen pravilnika o napredovanju zaposlenih v vrtcih - (1 B, 2 B) eno predavanje ali izvedba pedagoške delavnice na
strokovnem izobraževanju ali strokovnem posvetu, organiziranem za strokovne delavce več vrtcev, ki je prav tako
ovrednoteno z dvema točkama.
Spodnji obrazec ne deluje.
Prosimo, prijavite se s klikom
tukaj.